2ちゃんねる ★スマホ版★ ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50  

【サービス終了】2chビューア●ユーザー集合せよ!

124 ::2014/07/21(月) 18:49:40.75 ID:vNniYkOh0
>>123
翻訳サイト使いながら自分で作文した

俺は●IDメアド変えてない全漏れクレカ組でわりと特殊だから役に立たないかもだが
いちおう参考までに今回送ったメール↓

件名
on Maru-Ronin migration, compensate for the leakage please

宛先
store@bbspink.com

差出人
浪人IDメールアドレス(=旧●IDメールアドレス。俺の場合)

本文
Dear Jim-san,

Thank you for a new Ronin account.
I migrated from Maru to Ronin successfully.
Now my Ronin expiration date is 2014/10/**.

In the email I sent for a new Ronin account,
I didn't mention the leakage of last August.

I'm a victim of the full-leakage(including my credit card number etc.),
as you can confirm at http://j416.dip.jp/2ch/
with (ID:)旧●IDメールアドレス and (MM/YYYY)**/****←旧クレカ有効期限.

Because of the leakage I had to renew my credit card.
( I didn't change my Maru ID email address.)

Please compensate for the leakage of last August.

my Ronin ID: 浪人IDメールアドレス(=旧●IDメールアドレス。俺の場合)

I request 2015/**/** as my Ronin expiration date.

With 2015/**/**(↑と同じ), I think the validity of my Ronin would be
almost 1 year longer than that of Maru,
apart from another compensation of 3(俺は3。人により1〜6) months Maru-downtime for me.

Sincerely yours,

96 KB
新着レスの表示

★スマホ版★ 掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50
名前: E-mail (省略可) :

read.cgi ver 05.02.02 2014/06/23 Mango Mangüé ★
FOX ★ DSO(Dynamic Shared Object)